♥ En fråga :)

Hejsan! Idag ska jag nog vara med Michelle och kanske bada i poolen? :) Iallafall så sitter jag nu vid teven och tittar på Totally Spies! Haha riktigt bra är det!

Jag fick en kommentar igår av Linnea...

linnéa
om ♥ Dea is back !:
vart har du köpt din sov mask? så jävla snygg och jag har letat efter sånna i typ 1 år! ;) <3

Svar: När jag var i Smögen, Lysekil så var jag med Ellen och vi köpte var sin! Jag köpte min på en Outlet affär. Det var mycket roligt inne i det huset! Min kostade ungefär 15 kr tror jag! ( klicka på bilden för att se större! )

Men nu måste jag in i duschen så ni får hadet så jättebra! Hejdå!

Kommentarer
från: linnéa

vet du vart man kan köpa dom i sthlm? :)

2010-06-29 @ 17:24:21
från: ellen kååå

de kostade faktiskt 29 dea haha :)

2010-06-30 @ 11:17:15
Hemsida: http://elllenduvet.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback