♥ Dea is back !

Hejsan igen! Har inte varit så aktiv på bloggen haha! Internet har inte fungerat... Eller jo det fungerar men det var någon inställning på min dator som gjorde att jag inte kunde söka efter nätverket eller något :)

Men det är inte därför jag inte har skrivit. Jag har varit i Ramsvik i Lysekil med Ellen, Carina, Mats och Max, han får vi inte glömma :). Vi bodde i en stuga på campingen där och det har varit jättemysigt!

Här kommer en söt bild på Max i bilen!


Hade inte med mej min kamera så det blev mobilbilder istället. Vill ni ha en lång rad med bilder ? :) Jäähjääh! Ni får det ändå! :)






Yess ;) Men nu ska jag grajjjsa! Så ni får hare så bra :) Många som undrar om design i kommentarer men jag lovar att jag ska ta det en annan dag :)

Kommentarer
från: linnéa

vart har du köpt din sov mask? så jävla snygg och jag har letat efter sånna i typ 1 år! ;) <3

2010-06-28 @ 20:13:46

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback