MASSA, och långt - men läs :)

-> Anonym

hur får du sånna bilder???


Svar: Menar du färgerna på bilden? Eller hur jag tar kort på vattnet? Jag kan ta och lägga upp en video med hur man ändrar färgerna i photoshop och så kan jag lägga upp lite om hur man kan ta såna vatten bilder! / Dea:)

 


Tjabba!

Förut var jag ute och gick och tog massa fina bilder! Kommer komma MASSOR med bilder imorgon! Bara så att ni är förberedda på det!

PS. Om du har tagit en bild eller liknade och vill att den ska visas + få en länkning till din blogg eller liknade så jag jag försöka lägga upp 1 bild varje söndag ( när det är någon som skickar in då ).

Skriv ett melj till [email protected] och i det ska det vara med:

  • Bilden som du vill ha med.
  • Ditt namn
  • Ålder
  • Bloggadress (om du har någon)
Kom ihåg att om det är flera som skickar in så blir det inte alla.
Om det är så att det blir flera så kanske jag tar den som blev över till nästa vecka!

Nu har jag säkert missat något men då får ni säga till!!!

Godnatt!!

Kommentarer
från: Olaveronica

Perfect site, i like it!

2011-09-27 @ 09:01:31
Hemsida: http://olaveronica.blogyears.com

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback