Kom hem igår.

Igår, torsdag :)

Och jag skrev inget då, jag vet! Men jag skriver nu!

Idag gick jag till skolan och vi hade nytt schema så det var lite svårt för mej höhö, alla sa olika om vad det var för lektion.. x)

Och på gympan så skulle jag och Sara ut o gå istället. HAHA det var kallt... Vi skulle gå till en speciellt ställe och ta kort med mobilen så att gympaläraren kan se att vi har gått dit, annars får vi helt frånvarande på den lektionen. OCH VI FICK GÅ MINST 5 MIL typ IIIINTE BRA!

Men iallafall! Nu på kvällen har jag vart lite hyper och dansat omkring lite. Jag lärde mej lite danssteg faktisk! COOLT!

Så nu ska jag nog snart gå och lägga mej, börjar bli lite trött ändå... FY!

Hejdå små grisarna



Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback