Bort med 2010, fram med 2011!


bild på när jag leker med mammas glasögon! visst är jag cool?!

Det tog mej allt en stund att skriva rubriken... när jag skulle skriva "2011" så blev det "2010" HELA TIDEN! Fel på tangenterna eller något!


Äntligen har jag tillgång till min blogg haha! Förra inlägget skrev jag från min mobil, visste inte riktigt hur det skulle se ut!

Har ni haft det trevligt nu på nyår? Det hade jag! Jag var hos Emma och vi gav lite sena julklappar till varandra, jag fick ett jättesnajsit halsband av henne! Hon fick en rolig film som vi lekte i och lite godis! Filmen var väldigt skrattsam, vad det nu är för ord.

Nu ska jag snart äta god mat, potatisklyftor, fläskfilé och bearnaise-sås! Det är gott ska ni veta!

Ses!


Kommentarer
från: Michelle

Göttans! :D

2011-01-03 @ 18:24:48
Hemsida: http://mlindhes.blogg.se/
från: Camilla

Om du nån gång behöver skaffa glasögon behöver du inte bli ledsen, för du passa i det! hehe :D

2011-01-03 @ 18:57:59
från: emma :)

Gullunge! Vad kyl vi hade! Älskarr dejj!<3;D

2011-01-04 @ 00:45:26

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback