Ändrat rätt mycket !

Hejsan hejsan!
Nu har jag ändrat rätt mycket på designen ändå...? Det är bara headern som jag håller på med just nu! För det är så att jag har köpt en kamera som jag ska ta lite bilder med till headern, bara ett minneskort som saknas men det ska nog fixas imorgon! Det kommer inte vara så lång tid med denna headern för er som undrar.


Hemligheten i bilden i detta inlägget: Klicka här för att komma till inlägget!
Ja där var det ju en rätt suddig bild ja, men här kommer orginalet ^^


http://prylkoll.se/wp-content/uploads//2010/08/nikon-d3100.jpg

Den tar faktiskt väldigt bra bilder!




.PS. DESIGNEN KOMMER BLI JÄÄTTTEESNYYYGGGG NÄR DEN ÄR KLAR! .DS.

Kommentarer
från: Hej

har du fått en system kamera ?

eller köpt ??:P

Kramis

2011-01-06 @ 22:18:56

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback