Sitter och spelar RCT! :D

Roller Coaster Tycoon 3!


BTW!


Ni börjar bli riktigt dåliga på att kommentera! HAHA, fy på er :O! Skriver ni roliga kommentarer och kanske skriver nåt om det jag skriver och sånt så får jag mer "känsla" för bloggen eller om man säger det så, så ni som läser kan ju lämna nåt litet spår då och då så blir det roligare att blogga och det kommer ut MYCKET roligare inlägg på bloggen, som tävligar och så. Jag lovar att det kommer att komma! Men börja kommentera mer! Så att jag vet att jag har nån som tittar in!

Ni kan fråga saker också! Som jag svarar på då och då!

Syns! :)

Kommentarer
från: Anonym

Kan du inte göra så jag får det spelet? HEHEHEEHE

Det är fan as kul jueeeee :C <3

2011-02-06 @ 14:32:52
från: Anonym

/mich

2011-02-06 @ 14:33:14
från: EEEEEEEEEEMMA

mja då kan ja slänga en kommentar så vet du att ja läser ;) annars har ja inge roligt att säga..

eller jo ja kan säga att ja kolla på korten efter vi åka skridskor förra året ! ahha fick mig ett gött skratt iaf :) <3

2011-02-06 @ 23:17:01

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback