Svar på Kommentar!

Dessa program använder jag:
*Adobe Photoshop CS5 (används mest - redigering av bilder, bild som den här uppe ↑ m.m)
*Picasa (för väldigt snabb och enkel redigering - håller bra ordining på bilderna)
*Gimp (händer att jag använder då och då - ett väldigt enkelt sätt att redigera + HELT GRATIS PROGRAM)
Program på internet:
*Photoshop
*Pixlr
*Picnik
*PhotoFlexer
Gratis program att ladda ner:
*Gimp (länk till Hofh - bra förklaring)
*Picasa (länk för nedladdning)
Lär dig använda programmen:
YOUTUBE :)


Har säkert glömt massa program nu men detta är ju lite hjälp iallafall!
Ha det bra! ♥

Kommentarer
från: Agnes

Hej



Jo Jag och min kompis har gjort en vidio och vi tävlar med den och vi skulle vara såååå hämskt tack samma om du skulle kunna gå in och gilla den för då har både du och jag chans att vina saker om du går in och gillar så har du chans att vina en goodibag och jag och min kompis kan få vara med i tv med våran vidio och vi kan få 50.000 kr

Tack och en sak till när du har gillat den så säg det till oss genom att komentera på min blogg att du har gillat och skriv ditt namn så att vi vet vem du är !!!

KLICKA HÄR --> http://www.bopmodels.se/videos?page=6

2011-08-20 @ 00:47:10
Hemsida: http://mascaraface.blogg.se/
från: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Allt bra med dig idag? :)

2011-08-20 @ 11:13:20
Hemsida: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback