Gustavsberg!

Hej! Herre, va slö jag har blivit. Men det kanske är för att jag går upp så tidigt nu.... ? :)
YES, idag har 8.orna vart på Gustavsberg i Uddevalla, vi var vid landbadet där och lekte lite lekar och så. Men när vi skulle gå nån liten tipspromenad var det några killar som före oss och dom hade antagligen sett ett getingbo och börjat peta på det med nån pinne eller nåt. Och 3 tjejer som kom efter blev bitna av dom! NEDRANS BANANER! Såg inte härligt ut!
Nu klockan 20.00 börjar det nya programmet True Talent på 3.an! Hoppas det är bra!
Nu har jag skrivit 2 inlägg utan bild, detta är INTE BRA! :O Ska ta massa bilder till veckan har jag bestämmt ! :)

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback