Sent inlägg :)

Måste bara säga en sak innan det är försent!
GRATTIS SYRRAN!
Så!
Hon fyller alltså år idag och det tycker jag allt är trevligt.

Detta blir ett sent inlägg men det är också ett perfekt tillfälle att berätta om dagen, eller hur ? haha.
Ja, det började med klockan 2 på natten/morgonen att jag vaknade av att jag låg väldigt långt ner i sängen med kläderna på och näsan i kattens päls. Och hela sängen var full med grejer och täcket o kuddarna låg bara slängda i en hög på sängen. Jag kastade mej upp ur sängen och tog av mej kläderna och på med pjamasen och la mej i sängen så snabbt jag kunde för jag ville inte förlora tröttheten som jag gjorde en annan gång -.- JAG LOVAR ATT DETTA ALDRIG KOMMER ATT HÄNDA IGEN

Jaja, men nu går vi vidare... Sen när jag vaknade gjorde jag mej iordning och så...
Asså nu ska jag sova, jag orkar inte berätta mer :O

Men iallafall! SÄG CONGRATIIULAJSIONS, eller nått liknande :D
Gonatt!

Kommentarer
från: Cissi

du är galen dea! XD

2010-09-19 @ 00:05:11
Hemsida: http://godhatesme.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback