Photobucket istället för Tinypic!

Nu känner jag att jag har sovit rätt mycket sista tiden. Inte orkat göra så mycket, men jag ska försöka att bättra mej lite mycket på det ;)

Jag har haft lite problem med min header! Ser ni den eller är det bara vitt ?
Jag laddade upp headern på tinypic. men när jag gick in på den sidan nu för en stund sedan så stog det att dom har slutat länka och att man ska bli medlem på photobucket istället och ladda upp där!

Då blir ju lilla Dea ledsen :( Det ser så jobbigt ut när man kommer in på photobucket. På tinypic kom det upp direkt!

Vad tycker ni ?

Nu ska jag äta en marsmallow! Blev några kvar från igår! Skriver om det imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback