GoodMorning

http://www.lisakall.se/wordpress/wp-content/uploads/tr%C3%B6tter-300x255.jpgJa, godmorgon! Hur känner mina små vänner sej idag ?
Nån som har en rolig blogg? JAG VILL LÄSA! :D

Nu ska jag upp och äta frukost! Jag är nästan ensam hemma!
Syrran är hemma tror jag! hihi.. Till frukost så serverar jag mej själv en macka med smör, skinka och ost med oregano på ( och in i micron ) !
Ett glas OBOY kanske blir passande till det? Det hoppas jag innerligt!
Rekommenderar verkligen mackan! Hur gott som helst!

Jag känner att jag snart måste göra nåt ballt! Men vaaaaaaad...?!??!?!!?!? typ sy ett fönster eller nått...?

HJÄLP MEJ!



jag har mittbena för tillfället
baah så ni vet.....

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback