Fråga mej vad som helst!


Jag har skaffat Bloggsvar! Ni kan ställa hur många frågor som helst!

Ja, nu är jag medlem där och det har allt tagit lång tid för att bli det!
Man kan inte registrera sej, utan man måste få en inbjudan av någon som är en medlem!
Jag har frågat snällt till massor och sen äntligen så kom det en snäll tjej med en inbjudan!


I menyn finns det en liten frågelåda, rulla ner så ser ni den!
Och om ni klickar på mini bilden till vänster,  så ser ni den ;)




Det finns även en knapp under alla inlägg! (klicka för att se)

Jaa! Nu får ni börja fråga massa frågor! Jag tänker svara på allt!

Edit: Jag lägger in frågelådan här också!


Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback