Är snart klar med läxan!

Hejhej!
Jag är så TRÖTT PÅ LÄXOR!

Man ska inte göra skolgrejer på fritiden tycker jag, det ska liksom vara på skoltid det som innehåller "skolgrejer" (N)

Det va ju en liten diss :) höhö

Jag är iallafall snart klar med nån konstig läxa :P Man ska rita nån weird bild och berätta en historia från den, som vi fick olika av våra lärare...

Jag tar typ mest tid på bilden ( tsss... ) och den är typ snart klar, tror jag x)
Bilden är spegelvänd på bilden här under, men det får gå!

Kommentarer
från: Sylvia

va seriöst och fint du ritar den bilden! :O Jag tänkte bara rita streckgubbar!:P

2010-10-28 @ 19:51:08
Hemsida: http://iamjustdifferent.blogg.se/
från: malin

Hejsan, fin blogg du har, allt bra med dig ? :)

Kolla gärna in min blogg & lämna ett spår efter dig,

jag skriver för tillfället om hur jag & min man träffades, väldigt udda historia hur jag gick från att vara livrädd för han till bli hans flickvän, sen fru & mamma till vår underbara son ! :) <3

2010-10-29 @ 10:50:46
Hemsida: http://jagkallashon.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback