Trädgårds arbete!

Va ute och hjälpte mamma och pappa med trädgården för några stundar sedan. Det blev allt lite finare i den stora rabatten haha! Och jag blev mycket glad för att jag kom på att jag var ledig imorgon. Och så ska jag praoa tisdag, onsdag och torsdag. Fredagen blir den ända riktiga skoldagen. Så det ska allt bli trevligt!!

Men nu ska jag allt säga er att jag är väldigt sugen på glass och godis som jag inte äns vill äta nu... Eller jo glass skulle allt vara härligt men godis vet jag inte... Nä glass blir det, ska te frysen sen och se om vi har något som skulle göra mej glad.

Nu kom katten in. Hon pratar och skriker på sitt sätt haha! Hon är säkert sur på mej för att jag sitter vid datan och inte gosar med henne, men det får hon stå ut med för datan är min bästavän liksom. Den har tillgång till nästan allt!!

Men nu måste jag kila till frysen! Ha det bra!

Kommentarer
från: ellen

är datan din bästavän ? :o

2010-05-17 @ 16:57:24
från: KallamejDea<3

Japp, man kan ha många!

2010-05-17 @ 19:13:25
Hemsida: http://kallamejdea.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback