TäLt!

Oj oj! Var ett litet tag sedan jag skrev nått på denna bloggen! Haha jaja, men då kan jag då ta och börja med att berätta lite roliga saker!

Jag har varit med Michelle och Minna och hoppat studsmatta! Vi tog massa roliga bilder. Här kommer några!




Det var dom det! Och så har jag varit i skövde och hälsat på min broder! Det var allt skoj det med! Jag praoade ju också hos mamma! Vi åkte till uddevalla och praoade hos en kund. Då fick jag ett eget kontor som jag kunde sitta med min data vid! Haha jag satt och spelade spel en stund!

Och så idag var jag på konfirmation. Men jag var inte inne i kyrkan. Jag kom sen när alla kom ut. Och det var ju då kära Emma som konfirmerade sej! Kul för henne haha! Så jaaaaooo! Nu ska jag ut till mitt tält som jag har byggt upp SJÄLV med lite hjälp av morfar och mamma! Och jag vill pååååPEKA! att det e varmt och soligt ute! heydå för idag! <3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback