Shopping, konfirmation och massa annat!

Hejsan alla som kan läsa !
Nu äre ju så att jag skulle lägga in dom som kommenterade så här kommer dom...

din kära flodhäst :) om Soligt skare vara!:
jag saknar dig igelkottsskallen.
snart är det väll dags att färga mitt hår bäst igen va ?! för så äre allt du gör blir bra :)
/ eloooon.
minnna om Soligt skare vara!:
andreaaa är bästt och snällast (a)
får jag vara med på bloggen nu ? :D

Det var dom det, men nu så måste jag ju berätta att jag har varit och shoppat. Jag köpte 2 klänningar, en till skolavslutningen och en annan som jag kan ha till lite olika saker... Och så köpte jag ett par fina skor! Väldigt bekväma var dom för att vara sånna...

Dom ska jag nog ha på skolavslutningen. Och här kommer då den ena klänningen jag köpte, den hade jag idag på min kusins konfirmation! Den andra klänningen får ni se om ni kommer på min skolavslutning!

På konfirmationen var det lite skratt i min skalle då och då, ska inte gå in så mycket på det haha!! Börjar känna att jag kanske blir förkyld snart, så har gått och smaskat på halstabletter idag, dom var allt goa men inte så härligt med halsen haha! Tidigare idag så tog jag en bild på mej i den goa solen och här kommer den! Klicka på den så blir den större.

Ajuste jag! Jag köpte najsiga solglasögon också! Men nu ska jag äta nästan MOSAKA! :D Så OTROLIGT mumsigt! Jappjapp, men då får ni ha det så bra så bra! Ciao!

Kommentarer
från: michellle

jag ska oxå ha skl ; gladiatorskor, eller vad dom nu heter :)

och en kissgul klänning, tror jag :D hehe

2010-05-10 @ 17:41:55
Hemsida: http://meoks.blogg.se/
från: Cameltoe

wohow tror jag har likadana skor till studenten ;D

2010-05-23 @ 14:53:48

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback