Har lust att filma...

Hejsan på er!
Idag har jag grejjat massor, nästan. Haha det har iallafall varit kul, har vart med Ellen-aka-Flodhäzten! Jag våfflade hennes hår och så var vi ute och filmade massa roligt. Så nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på massa härlig musik.

Kommer knappt på något att skriva haha! Får la kolla runt lite på internet och se om jag hittar något roligt.
Aja, skriver strax mera då ! Ha det bra sålänge!/dea

Tjenare igen! Jag hittade inget kul på internet så blir att kolla på bildarkivet på bloggen ! Haha... Här kommer lite bilder då!





Jaao, det var dom det! Så nu ska jag nog ta en filt och lägga mej i soffan och kanske kolla på nått kul och sedan blir det nog att sova antar jag! (haha kolla sista bilden! Det va allt vinter då!) Men jaja då får ni ha de så bra! Hejdå/dea<3



Kommentarer
från: sylvia;)

fin bloggdesign nu gjort dea:)

2010-05-15 @ 01:20:13
från: michelle

Fyfasen vad fin header och bloggdesign du har gjort dea! :D



GGGGGGGGÖR FFFFFFFIN! :D

2010-05-15 @ 10:18:30
Hemsida: http://meoks.blogg.se/
från: michelle

HEJ! :D <3

Om du vill varas med i veckansblogg ( på min blogg )

så kn du kommentera i det senaste inlägget typ såhär:

Jag skulle gjärna viljat vara med i veckans blogg!.

kram michelle

2010-05-15 @ 10:34:20
Hemsida: http://meoks.blogg.se/
från: flodhästen :)

ja men det blev ju

tyvär inget festande i ödeborg :(



haha <3

2010-05-15 @ 12:03:22
Hemsida: http://elllenduvet.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback