Cykeltur :)

Tjennare!
För en stund sen var jag ute och cyklade med min papaaa! Det var trevletttt, men blev lite kallt om fingrarna... Jag tog lite bilder och filmade en svan som verkade ha det trevligt.

men ingen bild blir det på den. Var i affären också och köpte en choklad som jag inte köpt förut. Den var allt för himla go asså! http://3.bp.blogspot.com/_lIwuzDrSJx0/S6JCe0HPzlI/AAAAAAAAHL0/EY18jDv6DuU/s400/passion.jpg
Så ser den ut. Smaken är jättegod ibörjan och efter en stund känner man chilismak. Rekommenderas!! haha!
Och igår sa jag att jag skulle baka, men jag bakade ett flätat hårband istället haha x)

Så blev det, med massa hårsprej kan man göra vad som helst! Just nu sitter jag och äter flingor. Mycket gott äre! Och så kom jag på att jag kanske behöver sy igen mina tofflor ..? XD

Men nu får ni ha det så jättebra! Hejdåååå<333

Kommentarer
från: fanny

Hejsan..Kan inte du ha en sån här veckans blogg tävling? Om du har några läsare som kan anmäla sig!!



2010-05-05 @ 21:51:08
Hemsida: http://cookiefreakz.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback