Rrrroooooligt!

Hejsan! Förlåt för att jag inte har skrivit på bloggen på två dagar nu men jag har inte kunnat logga in på mitt konto på blogg.se. Men nu gick det! Jag sa ju i måndags att jag skulle lägga ut lite roliga grejer för att jag fyller år på söndag! Så här kommer den första roliga grajjjjen...

En härlig liten katt som leker lite haha!! Kort film men den e helt perfekt ! Och nu så kommer det en till film som är goo:D...

Hahah allt för goo' är den! Det var filmerna för idag då! Kommer mera imorgon!

Ska bara komma på om det är något mer jag vill säga... Jooo! JAG HADE GITARRLEKTION IDAG !!!! HhHAHhah ! Och nyss värmde jag mjölk tog i oboy och sen på med grädde. Efter det är det bara att sätta sej i soffan och ha det mysigt! Det var väldigt längesen jag hade grädde på faktisk!

Men nu ska jag leka med min gitarr lite och sedan så blir det att göra sej iordning o lägga sej o sova då! Så nu får ni ha det så bra! Hejdååå<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback