Tävling: Dea lottar ut en fin bloggdesign!

DETTA INLÄGGET ÄR GAMMALT ^^
Designens "bästföre-datumet" har nu gått ut.

Hejsan!

Nu så kommer min första tävling på bloggen här hehe! Här kommer en bild på designen som kommer att lottas ut till någon lycklig haha :D

En enkel och rolig bloggdesign tycker jag. Jappjapp! Här kommer det vad du ska göra ;):

1. Skriv i en kommentar att du är med och tävlar om designen.

2. Glöm inte att skriva din bloggadress i kommentaren. Jag vill gärna att du skriver i din e-mail i det fältet så att jag lättare kan få tag på vinnaren.

3. Skriv ett inlägg på din blogg att du är med och tävlar om designen på din blogg och länka till min blogg. Jag kommer att titta igenom alla bloggar så det är en sak man måste göra för att kunna vinna :)

4. Sedan är det bara att vänta... den 15 mars kommer jag att lägga ut ett inlägg med vinnaren!

Och för dom som undrar, "bloggnamn" och "valfri text" ändras till den som vunnit designen!

Hoppas det är någon som går med i tävlingen nu bara! Ha det så bra alla! :D


Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback