Rubrik...?

Hejhej!
Lånar en gitarrväska nu, då kan jag ta med den till gitarrlektionen! Min fina lilla ( stora ) svarta gitarr!
Just nu i min stora värld, händer inte så jättemycket. Ska försöka lägga mej så tidigt som möjligt nu.

Ska hämta lite kvällsmat och läsa lite snart.
Nu på tv är det bara reklam -.- Kan dom inte ha en kanal som det är bara reklam på och alla andra reklamfria ? Det skulle vara väldigt mysigt faktiskt. Eller... Om det inte är reklam så kan man typ inte gå ifrån nån gång om man verkligen vill se...
Om man har Boxer - Roberts värld - så kan man ju pausa och spola bakåt och spela in direkt och se det när man vill. Så SKA det va för alla tkr jag. Smart att komma på ngt sånt menar jag!
http://www.elgiganten.se/is-bin/intershop.static/WFS/store-elgigantenSE-Site/-/sv_SE/images/nm/boxerpvr_nm.jpg
Nu måste jag äta så hade bra! hejdå<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback