I skolan nu!

Hejsan allihopa som går in på min blogg ! x)
Nu sitter jag här i skolan och leker lite på datan. Finns inte så mycket att göra nu. Nästan alla sitter och kollar på film o dom som inte vill kunde få sitta vid datan istället. Och det valde ju jag såklart för jag har sett den filmen typ tusen gånger och det är ingen mening med att se den igen! Haha!

Denna veckan kommer att bli mycket rolig tror jag! Jag fyller år på söndag och då måste man ju göra massa roliga grejer också! När jag kommer hem så skriver jag lite mer :)

Ha det så mysigt! Hejdå sålänge!<3


Kommentarer
från: jag har inget fint namn...

och lilla jag ska komma och gratta digger:d(L)

2010-03-29 @ 20:01:12
Hemsida: http://elllenduvet.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback