9 mars

Hejsan på er alla!
Idag så var det skolan dåe. Målade lite mer med kol och det blev ju inget inlägg igår... Vet inte vad som hände då, haha! Jo, jag hade en otrolig träningsvärk i mitt ben! XD  

Och nu har jag videofy.me! Äntligen säger jag bara. Haha. Jag har längtat tills jag fick svar från dom. Jag gjorde en liten film medans jag försökte göra så att man hörde mej haha :D

Inte så bra kamera. Det är ju en billig liten webbkamera från biltema XD Jag tror jag ska använda min videokamera lite mer och lägga ut roliga saker..:) Tror det kommer bli braaa sörrni!

Nu ska jag fixa lite saker som ska göras tills på torsdag, då skolans talangshow är! Det är jag, dajmis, och elin som har fixat allt :D

Men nu får ni ha det så bra så kommer nog något liten bild in senare ;)
Ha det bra ! Hejdå<3

( glöm inte att kommentera såklart :D )

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback