7 mars

Hejsan alla!
Vad har alla gjort idag då ? Jag har iallafall varit hos Ellen och haft det kul. Vi spelade in roliga filmer och tog roliga bilder och annat sånt haha :D Vi skulle egentligen gå och kolla på fotbollsmatcher men det blev istället att vara hemma hos henne. Jag fick 2 st kolpennor av henne som hon aldrig använder. Blir väl mera kolmålningar senare i tiden då antar jag ? :)

Om ni kollar i förra inlägget så kan ni se en teckning som jag målat med kol... Det är faktiskt väldigt kul att skugga med sånt. Här är då en bild på en sorts kolpenna. :)
http://www.artistbutiken.se/images/prod_kolpenna.jpg
Men nu så får ni ha det så bra för nu ska jag göra massa graajjs och sen gå och lägga mej :D Ha det härligt ! xd Hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback