4 mars

Halooo!
Idag så vare skolan då och det var väl roligast på rasterna antar jag! Haha...  Och så just nu satt jag i sängen och tränade lite på min gitarr och hade det myysigt ;D "the Lion sleeps tonight" spelade jag ! För er som undrar så spelar man såhär:

fyra slag på /D/ fyra slag på /G/ fyra slag på /D/ fyra slag på /A/ Och detta kör man alltså om o om igen ! haha ;D

Tog med kameran och tog bilder lite här o var på skolan. Det finns ju en jättestor snöhög där. Och den e allt kul o leka på hahahh! Så bilderna kommer in snart !


Dea frågar:
Vart kan man köpa bra ritplattor till Photoshop ? :)
Någon som vet vart man kan hitta gratis program att göra om sina filmer i ? Eller redigera filmer om det låter bättre ! ;D



Juppps men nu så ska jag kolla om det finns några bra filmer i denna datan som jag kanske kan lägga ut här!


Dea dissar:
Jag är allt lite ledsen nu... Jag blev medlem på www.videofy.me och det stod att jag skulle få aktiveringsmail inom en vecka. Men nu har det gått 1 och ½ vecka!!! Så det blir DEA'S DISS! Ska försöka kontakta dom lr något för jag blir jue ledsen ! :(


Haha där fick ni allt något att läsa!
Men nu får ni ha det bäst så kommer jag tillbaka lite senare så JAPPJAPP :D Hejdå;D<3

Kommentarer
från: Notorone

Min pappa sa nåt om ett gratisprogram med att redigera filmer och grejs..

Vet inte vad det heter då men om du vill kan jag ta reda på det..?

2010-03-04 @ 18:07:00
Hemsida: http://?

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback