22 mars

Tjenna!
Kom nyss hem från skolan! Långtråkig dag men ändå mycket skratt. Så underligt... http://www.smileyicon.net/smiley-icon-5.jpg Håller på att skriva berättelser i Word just nu och kollar runt lite vart man kan hitta bra konverterare som ändrar ljud formatet. Där kom en fråga!

Vart kan man hitta bra ljudkonverterare? :)

Och så har jag mixat andra delen av Kobacken som jag inte kunde lägga ut innan :)


Så nu blir det att skriva på ! Tänker inte sluta på denna berättelsen, nårra kapitel får det allt bli! :D Måste också bara säga att jag fick låten jag spelade in idag! Kommer kanske ut på bloggen...? Men det är en väldigt liten chans jag säga er haha!

Nu får alla mina rumpnissar och alla andra ha det så bra sålänge! BeRightBack<3

Kommentarer
från: mmmmminnnnna :D

höhö snygg xd :d

2010-04-07 @ 13:01:07

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback