20 mars

´Hejsan!

Nu är klockan 00.00 när jag skriver inlägget men kommer antagligen inte vara det när någon läser det haha. Är hon ellen nu och hon sitter vid min dator och mixar låtar medans jag är vid hennes dator och kollar runt lite på internet...

Vi har ätit pizza och kollat på film, så det har vart mysigt! Sitter nu och mumsar i mej ellens godis... Hon blir säkert gla' för det! Ellen sa nu att vi ska vara uppe till kl 04.00 :O Hon säger att jag ska lova det. HJÄLP MEJ! Tänk om jag inte håller löftet... Jag kommer att bli en ickelovare... Men hon förlåter mej säkert.. tror jag..?

Men nu ska jag inte skriva mer. Blir trött i fingrarna av allt tryckande... Nu sitter ellen och mixar Adam Tensta - My cool xD

JAJA nu måste jag säga hejdå! Hejdå!<3 kommentera!!!!!!!:D:D


Kommentarer
från: michelllle

jag läser ^^P

2010-03-21 @ 18:10:09
från: bästavän?

deaaa är min rumpenisse(L)

2010-03-23 @ 15:36:37

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback