16 mars

Hejsaaan!:D
Idag har jag varit med Ellen min goa bässstis! Haha go är hon allt! Har haft tyska idag och lite blandat tråkigt o så haha... Jag har lust att lägga ut lite tips snart, såå ni får säga vad ni tycker att jag ska tipsa om eller något såånt.

Just nu, så sitter jag och nötar lilla farmville x) Såå mysigt såå.

Och en saak... I måndags så spelade jag in en låt som är helt färdig nu!!!!!!! Jag är så himla glad ( det låter överdrivet men jag är iallafall väldigt glad ) Jag ska få låten nästa vecka på måndag. Den kanske råkar komma in i ett inlägg någon dag ..?

Nu får ni ha det mysigt allesammans.
Jag har ledigt på torsdag o fredag! Okej det var bara för o reta dom som inte har ledigt haha :D JappjuppHejdå<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback