1 mars

Hejsan!
Då var det första mars då! Var hemma från skolan idag också. Så har hunnit att fixa lite med min blogg. Den är inte helt klar än, men jag är rättså nöjd faktiskt. Lärde mej nyss hur jag gör så att det inte är en stor vit ram runt headern( bilden längst upp )

Jag kan ju ta och visa nån annan dag hur jag gör? :) Just nu sitter jag här och lyssnar på musik... Hur kan musik vara så härligt egentligen ? Som när man oftast är sur så sätter man på hög musik och bryr sej inte om livet. Vissa gråter när dom hör en bra låt och vissa kan få panik när som hör en bra låt som dom inte vet namnet på. Jag fattar inte hur musik kan ta över liv på det sättet XD JAG ÄÄLSKAR MUSIK!

Mer på bloggen ser ni antagligen imorgon! Missa inte deet... Så nu får ni ha det så bra som möjligt och inte glömma att lämna ett spår på bloggen! Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback