♥ Wooooho en TÄVLING!


Jaooo, här sitter jag och väntar på Michelle och chattar på msn. Det spöregnade jättemycket förut och jag låg och tittade på barnprogram på teven. Haha mysiga dagar! Nån kanske undrade hure va för mej på torpskola.........? Näe tänkte väl det! Joe men det var allt kul det. Vi körde nårra lekar och mitt lag vann lite här och där.

TÄVLINGEN ÄR GAMMAL ^^
"Bästföre-datumet" har gått ut.

Jag har inga roliga bilder :O Och därför kom jag på att jag ska göra en tävling!
->Man ska ta en fin bild på något som man gillar, det kan vara vad som helst...
  • naturen
  • en fin bild på sej själv
  • ett grässtrå
Men jaja ni får komma på själva vad ni ska ta bild på...

Den "bilden" som har vunnit kommer att visas i min meny och kommer vara en länk till ägarens blogg.

Detta ska ni göra: ( man måste ha en blogg för att kunna delta )
  1. Ladda upp ett inlägg.
  2. I inlägget ska det finnas en länk till min blogg och bilden som du tävlar med. ( om du inte länkar till mej så betyder det att du inte är med i tävlingen )
  3. Ladda gärna upp bilden i 700 px. ( inget måste )
  4. Man kan delta i 3 dagar sen så kan ingen mer vara med.
NI KAN BÖRJA DELTA.................. NUUU!

Om det är något jag missat så skriv gärna i kommentar!


Kommentarer
från: frida & moa

http://moaforsberg.blogg.se

http://fridabck.blogg.se



ah, nu är vi med i den lilla tävlingen, så ta titten på bloggen vettja.

2010-06-14 @ 16:43:51
Hemsida: http://fridabck.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback