Poolen har anlänt!

Nu är poolen snart klar, har hållit på att fylla i vattnet sen typ... a jag vet inte exakt när vi började men det va allt en stund sedan. Här kommer en bild från när vi började fylla den!

Och här kommer en bild på hur det såg ut för ungefär någon minut sedan!

Det forsar på vatten ska ni veta! Förut var det jättevarmt och soligt men det började blåsa och solen försvann lite så jag gick in och la mej. Jag somnade typ en stund och det var väldigt härligt.

Nu börjar det lukta grillat här ute också! Älskar den lukten för mej betyder det RIKTIG SOMMAR!:D
Men nu ska jag fixa så att det kommer en text i slutet på varje inlägg! Kolla in senare så kanske ni ser!

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback