♥ Om designen igen...

Jag pillrade med bloggen igen och jag flyttade den i sidled till vänster som ni kanske ser. ( om man inte ser någon skillnad så kan man uppdatera sidan genom att klicka på F5. )
Är det något jag missat från min gamla design? Jag tog med statistikräknaren :) Hittade sidan som jag hämtade den från, och det tog allt en stund ska ni veta men den tiden var 50/50 glädje och sorg ;)

Jaja, nog om designen. Jag sitter nu här i ett "blått rum" och myser med mej själv. Ute är det soligt och tänkte faktiskt ta en filt och sätta mej i gräset en stund. Så det är nog så det blir om några minuter - alltså i framtiden - om man tänker efter... haha! Men om ni ser något weird (konstigt) med designen nu så kommentera! Fick kommentar från Ellen men det kanske har fixat sej kanske ? :)

ellen kååå om ♥ Jooouu....:
man ser inte hela texten för den gömmer sig bakom reklamen x)



Kommentarer
från: michellle

Haha, håll med om att poolen är liten emot Landbadet? :D

Men annars såå äe den väll... helt....okej.... :P

Vi måste hitta på ngt ngn dag ;) <3

2010-06-28 @ 10:30:28
Hemsida: http://meoks.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback