♥ Music in my head ..!

Nu sitter jag vid pappas dator och lyssnar på musik, högtalarna är jättesmå och "lite gamla" ....? Haha men dom gör bra ljud ifrån sej och det ända jag hör är basen typ hahah! Såo oj, nu kom det en lugn låt :) höhö

Solen skiner rättså mycket ute nu och jag ska nog ta av pooltecket lite senare.. Och mami kommer hem snart med paj som ska in i magen! Riktigt mumsigt!

IIIIH! Jag ska se på den tredje filmen av "The Twiligt Saga" - ELIPSE - Ska se den med Sylvia och det blir nog treeevligt!

Hittar ingen bild som jag kan lägga upp men det hittar jag säkert senare!:)

Kommentarer
från: milia ♥

Nu är jag tillbaka till bloggen igen :D

<3

2010-06-18 @ 21:57:32
Hemsida: http://miliahs.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback