♥ SOMMARLOV!

Nu är det sommarlov! HÄRLIGT! Senare ikväll ska jag till Torp Skola och sova över med klassen! Sååå kul! Nu ska jag ladda mobilen så att jag kan ha den hela dan :)

Nu ska jag äta pizza med mamsi o papsi! Det är tradition efter skolavslutningen här hos mej vettni! Solens sken har inte synts till idag... Då blir man ju inte så glad. Om det var varmt o soligt just nu så skulle jag hoppa i poolen direkt! Men nu så ska jag gå och packa.

Jag spelade gitarr i kyrkan och det gick väl bra haha, men jeppjepp, ska gå nu hejdååå<3

Kommentarer
från: Andrea <33

Vilken fin blogg du har :) Kolla in min och säg vad du tycker :D <3

2010-06-12 @ 20:42:45
Hemsida: http://amst.blogg.se/
från: Lindberg

Mycket snygg blogg (y) :)



Du får jätte gärna kolla in min blogg som jag startade idag och säga vad du tycker :)

2010-06-15 @ 16:51:20
Hemsida: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback