♥ Imorgon gäller det!

Imorgon är det skolavslutning! Sitter och kollar på filmen från klassresan, det finns så många minnen! Imorgon så är det klockan 10 i kyrkan och det är väl bara att komma och kolla om man är intresserad! Ingen i våran klass ska göra något förutom jag! Eller ah... Vi ska hålla flaggorna! Jag ska spela gitarr med några andra, och det blir säkert mysigt... Guu, va jag längtar! 10 veckor rast låter härligt va ? :D

Nu så måste jag bara säga att jag såg en kråka ute vid poolen (eller skata eller va de nu e, ser inte skillnad på dom). "Fågeln" Gick runt på kanten och så vare lite vatten på pooltäcket. Den ville ner och bada i det och den  bara snubblade hela tiden och det såg roligt ut! KUL !

Idag fick vi också hem våra bildmappar från skolan och här kommer 2 bilder :)

Detta är en kolritning som jag målat. Det är jag och Dajana som går i min klass! Visst blev den snajsig med skuggningarna ? :D

Andra bilden ska föreställa en del av en "shopping gata". Man skulle låtta om grejjer och jag fick GLASSBAR! Jag tyckte att den blev rätt bra faktiskt. Nu är bilderna svartvita men jag ska kanske skanna in dom någon dag så att man kan se bättre!

Så... Var det något mer? :)  Jooo... nu ska jag gå och äta chokladbollar som mamma har gjort ! MUMS PÅ DET!<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback