♥ Neeeej, det gick inte! :O

Några ändringar: Jag har gjort så att ni kan följa min blogg på Bloglovin! Klicka på följ bloggen under min profilbild och text! Och om klickar på rubriken så kommer du automatiskt till kommentarerna. Om du inte orkar scrolla ner höhö :) Något som ni tycker är bra at ha på en blogg ? Kooooommmentera!

I mitt förra inlägg så skrev jag ju att jag skulle spela nått roligt spel! Men det fungerade inte på min data :(
Men det får väl gå då ;) Jag fick en kommentar av sylvia om den tävlingen som jag är med i...

Sylvia
om  ♥ :) :
Varför tävlar du om ett löshår som är mörkbrunt och du har ljust hår?:)

Svar: Man kan ju färga om håret ( sitt eget ) - om man nu vinner då... Jag bara med i tävlingen för skoj skull. Tror inte så mycket på att jag kommer att vinna haha ;)

När jag väl tittade på bilderna från Diggiloo så såg jag att det inte var så många som blev bra :O
Det var jobbigt med ljuset och vi satt rättså långt ifrån scenen så det blev suddigt på vissa bilder
men det går kanske och fixa eller bara använda dom som blev bra då ;)
Här kommer några bilder! (klicka för större)

Kommentarer
från: sandra

hejsan! tänkte bara fråga hur det går med designen:)

2010-07-21 @ 09:51:58
Hemsida: http://coookies.blogg.se/
från: sandra

tackar:) du kan lägga upp den:)

2010-07-22 @ 12:52:29
Hemsida: http://coookies.blogg.se/
från: sandra

btw, jag mejlar inloggningsuppgifterna:)

2010-07-22 @ 12:52:51
Hemsida: http://coookies.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback