♥ Diggiloo, Alicia och mycket mer!

Tjenaaa! Nu blir det kanske mycket att skriva höhö!

Igår: Var med Alicia och vi åkte till DIGGILOO ( :D ) i Uddevalla och det var hur skoj som helst!
Det var kändisar som uppträdde och det var massa roliga saker in emellan!
De kändisar som var där:
Alcazar: Andreas och Tess var bara med :O
Lina ( den mörkhåriga ) va me barn så det var nog därför hon inte kom antar jag..
Gunhild Carling: Hon vet jag verkligen inte vem det är haha! Men hon var rättså cool.
Hon spelade fiol först, och sen spelade hon 3 trumpeter på en gång! Jag diggar henne ;)
Erik Linder: Han var med i talang och deltog dääääeer!
Jessica Andersson: Hon har varit med i Melodifestivalen
Thomas Pettersson: Han är en Komiker. Han var väldigt rolig där uppe på scenen! XD
Mojje: Han har ju vart med i barnprogram :)
Magnus Johansson: Han spelade trumpet väldigt HÖÖGT och mysigt x)
Lasse Holm: Han var "programledare" höhö ;)
Markoolio: Hahaha, han gjorde värsta ballongdansen på scenen XD Och han sjöng Manboy Haha ni kan ju tänka er hur det såg ut eller ? :)
Madeleine: Det var en tävling som gick för ett tag sen, Next Star. Det var en "Sjunga-tävling" haha. Den som vann den skulle få en chans att turnera runt med Diggiloo!

Det var jätteskoj! Och jag rekommenderar att åka dit! Gå in på www.diggiloo.com och kolla vart det är nästa gång!




Idag: Har vart hos Brorsan och grejsat lite, och han kom hem ikväll också :) Mysigt mysigt! Men bilder från Diggiloo kommer när jag har laddat kameran! :) Ha det bra. :D:D

Kommentarer
från: Gabbi

Stort TACK <333333333333333333333333

2010-07-12 @ 19:35:05
Hemsida: http://tvillingarr.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback