♥ CS5 = KUUUL! :D

Heeeelu!
Nya photoshop har ju kommit ut för ett tag sedan ( tror jag)
Och jag fick det av min broder så jag har mest bara suttit och lekt här i photoshop!
Har inte lärt mej alla funktioner och så men det gör jag nog snart ska ni se!
Jag håller på att leka med en design just nu:)
Jag kommer inte att byta, men jag kommer lägga ut den så att man kan ta den eller kanske tävla om den höhö!

Vi får väl se hur det blir :):)

Någon som såg åskan igår ? :O
Jag filmade tills batteriet tog slut haha! Men man kanske ser nått ändå ? :)
Kolla på filmen här ;)

Om det åskar ikväll igen ( som jag inte tror att det ska ändå) så ska jag filma igen ? :D:D
Höhöhöh det blixtrade mer efter att jag filmat x)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback