31 januari

Hejsan !
Idag så är det ju sista januari, och det kommer närmare min födelsedag även om det är ett rättså långt tag kvar...
Idag så tror jag att det blir ett långt inlägg igen :) Har mycket att berätta sen igår..... ;D

Jag åkte ju till skövde, hälsa på min bror som bor där... Sen efter det så åkte vi till Nordens Största Upplevelsebad ( helt nybyggt...)
Jag ville ju såklart åka rutchkanorna. Men jag visste ju inte hur dom var ? höhö....
Jag gick upp för masser av trappor, sen längst upp så var det 3 olika man kunde åka. Ovanför banorna så stog det olika saker, den jag skulle åka var "svart backe". Väldigt brant asså, men det fatta ju inte jag såklart... :D
Jag satte mej ner och såg min bror åka iväg. Det gick rakt först och sen svängde han undan, jag trodde att banan skulle vara rätt så seg då...

När det blev grönt och jag skulle åka så tänkte jag bara , aja jag dör väl inte ...
Det gick segt först, och när jag åkte i den sega svängen.... Asså jag tror inte ni vill veta, för jag vill inte tänka på det....
HAHA då ser jag såklart ett hål som går rakt ner, JAG FICK PANIK !!!! Jag försökte ju stanna men jag hade ju redan börjat åka ner !!! Jag blundade men ändå  inte.. Jag såg allt! Och det var ju ett litet rör, det var ju meningen att man skulle ligga ner. Jag fick ju sån panik så jag satte mej upp lite. Det kändes som om allting hände på 3 sekunder. Och jag hann ju inte äns tänka! Jag kommer inte ihåg helt vad jag gjorde äns..... :D

När backen var slut så var det som ett pladask rakt ner. Sen åkte jag ut till slutet av banan. Där kom allt vatten som en sten som någon kastade på mitt huvud. Jag såg ut som om jag sett ett spöke när jag kom ut...
Och SÅKLART så satt min mamma där och höll på att skratta ihjäl sej...

Jag hade huvudvärk resten av tiden där och kunde inte sluta tänka på "turbo" som den hette, ALDRIG MER IGEN XD

Då va väl den lilla berättelsen slut ( rekommenderar att åka den, man får iallafall ett gött skratt :D )



Och så får jag väl säga grattis till Hans då som vann Robinson :D höhöhö Det trodde man inte ;)

Nu får vi ha det så bra så skriver jag kanske senare Pussohej:D

Kommentarer
från: Sylvia

haha guud, jag skulle nog ha dött efter att ha åkt ''turbon'' xd<3

2010-02-01 @ 00:17:15
Hemsida: http://iamjustdifferent.blogg.se/
från: Andrea

Hahahahha aaaaaa !!!!!!!!

2010-02-01 @ 07:27:05
Hemsida: http://kallamejdea.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback