29 januari

Hej ! Seg med uppdatering men haha, ibland har jag inte så mycket jag vill säga xd
Inte idag heller men jag mådde dåligt av att inte skriva -.- :D

Haha ska bara berätta om "toarekordet" som vi höjde ;) Stolta är vi...
Först var det bara killarna i klassen som sprang runt på olika toaletter och provade. Dom fick skäll hela tiden men dom brydde sej såklart inte XD Hahah dom fick in 14 pers på ca 3 kvadratmeter. Nu har vi vikarie så det är ju SÅKLART att vi fick göra det en stund på lektionen. Då var ju alla i klassen med också. haha det var rätt så packat där inne och det var någon som tog upp mobilen för att ta kort, men då hörde man ett svagt ljud...
hon har mobiiil haha gud så vi skrattade.

Sen så håller jag ju på med en berättelse i skolan. Jag har aldrig nånsin kommit på något att skriva om, det har typ bara blivit,, Det var en gång en katt, hund, och en spindel. a lr nått sånt , men nu har jag verkligen kommit på nått
seriöst att skriva om ;) Blev verkligen glaa' över mej själv. Nu har jag nått o göra på lektionerna iallafall :)



JAG VILL HA MER FLIKAR



A och nu ere så att jag vill ha mer flikar här uppe under headern ( bilderna på mej )
Ni får tipsa mej ;) typ dagens roliga youtubefilm ? xd
haha jag kan inte komma på nått bra :/

Nu har jag skrivit ett långt inlägg... Kan ni förlåta mej för dom dagarna jag har missat?
Hoppas ni kan det och fortsätta kolla in på min blogg. Kanske ska skriva kortare inlägg och flera per dag istället ?
Lite enklare att läsa tror jag då :)



PS. Till musikläraren som håller på med gitarrlektioner...
Jag vill ha svar snart på "ansökan till lektion" JAG VILL LÄRA MEJ GITARR :D .DS.

Men nu får folket ha en go' kväll så får vi se vad som händer imorgon när det blir brorsi :) :) :)
Heejdå pössokrami :D

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback