24 februari

Hej alla som kikar hit ! ;D

Tänkte berätta lite från igår nu då...´Jag Ellen och Alva gick till handbollsträningen och kollade på, sen "lekte" jag och alva med bollarna och hade jätte roligt. Sen när jag kom hem så var jag så trött så jag la mej i fåtöljen och och kollade runt på massor av bloggar, då började det rinna i näsan (blod) xd haha så jag sprang så snabbt jag kunde, och hämtade papper. Och jag som faktiskt tänkte lägga mej tidigare fick ju ligga ner och vila, för varenda gång jag reste på mej kom det bara mer och mer... :(
Så därför... Så utser jag "gårdagens" hjälte tilll...

http://1.bp.blogspot.com/_je_YWT-7DjQ/SHEJr7YegyI/AAAAAAAACU0/3beGUUEjBCo/s400/toapapper.jpg


TOAPAPPER :D

Haha. Riktigt mysigt hade jag igår måste jag erkänna XD
Men nu får folket ha det bra så skriver jag senare ;)<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback