24 februari

Haloj!
Det har varit rättså jobbigt idag ska jag erkänna. Ont i huvudet och näsan som rinner och rinner... Men jag kom på en sak som jag verkligen inte har gjort på länge. Rita av andra! Jag har ju fått ett kusinbarn och då så sa min mamma att jag skulle måla av han! Rätt så nöjd blev jag allt, jag har precis skannat in bilden så här får ni den !
Och som ni ser så heter han Alvar och sötast i väärlden! Om ni vill att jag ska rita mera så är det bara att säga till! Så nu får ni ha det så bra och inte glömma att kommentera! :D

Kommentarer
från: michelleyk

hej, jätte fint målat ;) xd

tittttta bloggen , både min, min och sylvias :D

2010-02-24 @ 18:59:09
Hemsida: http://nittiosjutionollsex.blogg.se/
från: Patrik

Fy fan va du e grym på att rita!!!

2010-02-26 @ 12:00:03
från: flodhästen

duuuuu ritar bäst av alla... <3

2010-03-06 @ 17:48:30
Hemsida: http://ell

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback