12 februari

Hej!
Hemma från skolan idag då. Mådde inte så bra :( Sitter och lyssnar på musik och försöker klura ut hur jag ska bränna en film som jag gjort i moviemaker till en DVD som "GÅR ATT VISA PÅ TEVEN" hahah det borde ju funka men nänä! XD Tror jag ska leka lite i Gimp sen åså kan man ju träna lite på gitarren dåe :D

Och sen så tänkte jag prova att ha lite mer färger i bloggen :) nått tips ? Förutom rosa lr något sånt, jag har typ ttröttnat på det :) Så något annat trevligt kanske ?:)
Ni får ta o kommentera mer :D som vad jag ska göra lr tipsa om. Jag har iallafall slut på idéer :'( Jejjee ;I
kommer inte på så mycket nu så jag skriver senare ? :D
Ha det så braa! / dea<3


Kommentarer
från: Anonym

jag tycker färgerna ska vara som dom är

2010-02-12 @ 15:19:59

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback