Svar:

Fick en kommentar:

Kan inte du lägga upp jätte mycket bilder någon gång och längre inlägg din blogg börjar bli tråkig, för du lägger nästan aldrig upp bilder, och du lägger bara upp korta inlägg?
Svar: Jag vet att jag inte har lagt upp så mycket, men har inte haft så mycket tid över till det (typ..?) haha jag vet att jag suger på att göra roliga inlägg men då kan ni väl få några bilder här då som jag hittade på denna datan!





NU MÅSTE JAG SOVA ELLER NÅT :O

tihi, jag somnar bara jag ligger ner sååååå.... aaaa... godnatt :D

Kommentarer
från: Anonym

2010-12-19 @ 11:40:39
från: jag som kommentera sist !!!!!!

men om du har tid med dom korta har du vel tid med långa med för då blir det som några korta, det är bara jobbikt !

2010-12-19 @ 11:42:20
från: michelle :D

Haha oerhört snygg bild där sörru :D

Bara att en som börjar på D och slutar på ea kommer få STRYK! :d

2010-12-21 @ 22:19:26
Hemsida: http://mlindhes.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback