Överbyborna hemsöker sitt shoppingcentra

Har vart på mellandagsrea idag på Överby och fy farao va mycket folk! Mamma och jag tänkte gå in på Lindex och köpa hårsnoddar och ett skärp men när vi såg kön åkte hakorna ner till bottenvåningen tror jag...

Okej jag kanske överdriver lite men vi la iallafall tillbaka grejorna och gick ut igen, HAHA - jag gillar inte mellandags rea..


WHY.? :
För jag hittade en skinnjacka som va jätteullig och go på insidan för halva priset men det fanns bara medium. Jag fick plötsligt (sagoberättande röst) syn på en ung och vacker dam som provade den ända med storleken small. Jag och modern min gav några fiendeblickar på hopp om att hon skulle springa skrikandes hem till sin egen moder. Vi lyckades inte... men... DET ÄR INTE ÖVER ÄN, MY FRIEND!

Det är lite därför jag inte gillar mellandagsrea...

Men jag köpte iallafall något!


Känner mej nöjd med mitt fynd!

CIAO

Kommentarer
från: Sara ~ Candis

SV. Typsnittet heter Victor´s pixel font :)

2010-12-27 @ 21:51:05
Hemsida: http://candis.se

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback