Narnia 3 - Kung Caspian och skeppet Gryningen.

Nu har jag vart på bio i Uddevalla med min käraste familj, vi tittade på Narnia 3 i 3D. Den var faktiskt väldigt bra ändå, jag trodde inte det från början men jag hade visst fel..!

Riktigt trötter är jag nu haha, hur kommer det sej att jag nästan ALLTID, nästan, slumrar till precis när filmen är slut? Haha. Det är la änna gött elleh? Om man nu ska gå in på götebörsch-språket.

Nu verkar det som att en film började på tvn, orkar jag verkligen titta på den?
svar: NEEEEEEEJE :(

Jajja, nu får jag väl ta o.... göra något trevligt!

Hejdå!

Kommentarer
från: michelle :D

Vill oxå på bio någon dag , vi kanske kan åka tillsammans nu på lovet? Dessutom måste vi åka en massa pulka! :D (A)

Vad har du fått i julklapp? ( svara gärna på min blogg! )

2010-12-26 @ 18:35:09
Hemsida: http://mlindhes.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback