Imorgon är det jul *LÄNGTAR*

Ja så är det! Och här sitter jag och lyssnar på massa go julmusik! Digsters jul-lista på Spotify är allt bra..

Klicka här för att få listan.


Nu blir det storstädning på mitt rum, har sagt hela tiden att jag ska städa men händer aldrig, VERKLIGEN INTE MIN GREJ ASSÅ!

Men vad ska ni göra idag? Julbaka? Jag ska göra "snöbollar"! Jag kan väl slänga upp det receptet senare efter jag har gjort det så får ni också fixa lite mumsmums. Himla goda är dom!

Och..... NU har jag brännt klart den cdn som jag och Emma'n min spelade in på musikskolan! Ska packa in lite julklappar snart också.

MEN ASSÅ JAG FATTAR DET INTE :O det är julafton imorgon ^^)

Längtar ni?




Kommentarer
från: Anonym

jaaaaa

2010-12-23 @ 11:37:59

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback