HAR FÅTT TILLBAKA MIN DATOR!!

JAAAA, va glad jag är! Min dator som kraschade är fixad nu! Nu kan jag vara inne på min egna dator istället för mammas (höhö)

GRATTIS till michaela som listade ut min fina rebus, bara för det så ska hon få tjugo länkar av mej :)
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA
KLICKA

SÅDÄR! Det är till hennes blogg.

Men nu ska jag titta på idolfinalen snart, det sägs att finalisterna Jay och Minnah är ihop, men det skulle ju vara lite krångligt för Jay är ju gift? Eller så skulle han gifta sej... ? aja något sånt var det iallafall!

Nu hörde jag att katten har bajsat HAHAHHAHAHAHHA fy på dej mysan ;)

"I lådan som tur var" sa mamma sorgset.

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback