Chokladmacka.

Nu är det äntligen helg igen. Det går så himla snabbt nuförtiden. Det känns som om det är helg varannan dag...  oj höhö, nu lät jag gammal :O

DET ÄR 10 DECEMBER IDAG :D:D:D bara 14 dagar kvar era små 14-on+isar!! ( lös den rebusen om ni kan )  Och jag har typ inte köpt några julklappar än, helt förfärligt. Detta måste noteras av alla :O

Och bara för att jag är så cool så sitter jag och käkar på en macka med massa choklad på! JÄTTEGOTT. Testa det ni!

Nu ska jag elda upp mitt datumljus, fräääänt!

Ha det bra mitt folk.

KOKOSNÖT! eller det kanske va kiiwii :D:D:D

Kommentarer
från: michaela " bitchclap " :D

hahahaha :) svår rebus .. hmm.... kan det vara " fjortisar " :D?

2010-12-10 @ 19:02:59
Hemsida: http://mikkisliife.bloggplatsen.se

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback